rolig jag har det

Du heter: Antonia
Smeknamn: tånken,lillen,tånis,tåna
Låt som när du är ledsen sörjer till: fix you
Beroende av: musik
Vad tror folk om dig: inte vet jag?
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögonfransar.
Hur imponerar man på dig: vet inte riktigt
Brukar du skratta för dig själv: haha ah!
Äger du några converse:  2 st
Är du allergisk mot något: vet inte
Hur svarar du i mobilen:  ah hallå ?
Antal timmar sömn inatt: 8 typ
Brukar du komma i tid: Ja.
När mår du bra: När jag är med folk jag tycker om
När blev du fotad senast: typ igår
Hur känner du dig nu: För mätt
Vanligaste färg på dina kläder: burkar ha olika
Vad saknar du: inget just nu.
Hade du en bra kväll igår: yes.
Favorit dryck på morgonen: vatten.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23 tiden.
Är du blyg: nej det tycker jag inte
Sysslar du med någon idrott: Nepp.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Är du nöjd med ditt liv: jodå
Är du bortskämd:
Nää. det tycker jag inte
Vad gör du imorgon: skolan och klippning
Vad längtar du till: sommmmmmmmar
Har du bra vänner och äkta vänskap: Aaaaaaaaaa.
Hur gammal är du:
17.
Gröna eller röda äpplen:
Rööööda!
Vilken tid gick du upp idag: 0900.
Har du sovit i din egen säng inatt: ja..
Har du strumpor på dig nu: nää.
Är det okej att gråta: jaa
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nää
Har du piercing: öron.
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn:
Ja.
Solar du ofta: Nääää.
Är du bra på att laga mat: sämst.
Är du flygrädd: Nä,jag bara spyr
Hur vig är du:
näää.
Är du musikalisk: nää.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten..
Tror du på ett liv efter döden? ja
Tycker du om sushi?
aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film:
bajs
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
från dag till dag.
Vilken ögonfärg har du:
blågrön.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0