mesantonia

har kommit på en grej, efter fikat blev jag as deppig
vet verkligen inte varför men det bara blev så.
men en sak som jag banne mig måste fixa till är
fan att sluta vara så mesig! jag måste helt enkelt
tuffa till mig lite.stå på mig lite och våga ta risker.
det gör jag aldrig, okej jag är as nojig över allt.
men sån är jag men jag låter vissa människor
bara sitta och vara allmänt efterbliva mot mig
utan någon anledning. blir så jävla arg
på mig själv ibland för jag inte kan säga ifrån!!
så från och med nu ska jag fan inte låta folk trycka
ner mig det ska bli jag som trycker ner dom! haha nej
okej jag fortfarande vara snäll men ska sluta vara mesig!

Kommentarer
Postat av: BLACKCAT

http://hipsterworld.blogg.se



Här kan du bli uppdaterad om det senaste hipstermodet, coola bilder, tips på kläder osv, tatueringar och musik!



2011-02-15 @ 18:58:36
URL: http://hipsterworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0