17:06

sitter här och kolla igenom mina tyskaglosor,
lyssnar på underbara lasse och kollar på fina
kläder jag vill ha,en helt okej måndag kan man
tycka,är dock extremt trött tror det är träningen
som har gjort mig trött,men va gör de? känner
att jag vill ha helg nu igen,tro att den kommer
bli helt awesome eller jag hoppas ju iaf.har ju
ingen jobbigt veckan framför mig om man säger
så,måndag-ledig tisdag-13:20 onsdag 15-45
torsdag-ledig fredag-12:10
sååå jäävla gött!
men nu ska jag kolla efter ett pra militärgröna
byxo,något förslag på några fina?


Kommentarer
Postat av: Celia

Nu är Dagens Blogg-tävlingen avslutad, titta in och se om det var just DU som vann. Om inte,så kommer det flera chanser :) Trevligt att du var med och deltog. Kramar.



http://celiadanielsson.blogg.se/2010/september/dagens-blogg.html

2010-09-20 @ 17:40:12
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0