onsdag

sjukt skönt att man slutade 12:10 idag,efter skolan
drog jag och michaela till stan&kolla på lite grejer,
fick med mig något litet hem som jag visar sen.
en grej bara.när vi sitter på matten så tar michaela
upp sin dator,så har hon tejpa för camhålet!haha
det var nog bland det roligaste jag sett,såklart så
frågar jag henne varför i hela friden hon hade tejpat
för camhålet,hon hade hört att det finns folk som kan
sitta och kolla på en när man är inne på datan fast man
inte är uppkopplad till camen,stämmer detta? om det gör
det ska jag nog med ta fram min tejprulle och tejpa min
cam för mig ska ingen snuskgubbe få se!nu ska jag iaf
sätta mig med engelskan&sånt sen ska jag kanske åka
till min farmor.


Kommentarer
Postat av: annelie

jag har också hör det :O

2010-09-16 @ 18:59:59
URL: http://annelienygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0