plugg!

Hej alla söta!
kom nyss hem från skolan(eller ah har inte varit i skolan men ni fattar)
det var ju inte den roligaste dagen men bättre än lektioner iaf.först så var
vi och spela minigolf&det var svinkallt så jag dog lite halft sådär&sen så gick
vi till vättern där vi fick råkorv&det var ännu kallare där!hur klokt var det liksom
kommer ju bara bli sjukare men sen skulle vi iaf kolla på film&jag överdriver
verkligen inte när jag säger att det var nog den sämsta filmen jag sett i hela
mitt liv! fish tank,någon som har hört talas om den filmen? någon som tänk
hyra den filmen?säger bara GÖR INTE DET,hel totalt värdelös och jag fattade
ingeting.men nu är jag iaf hemma och idag måste jag verkligen plugga det finns
inga undanflykter idag.det måste helt enkelt göras idag.så jag återkommer sen
när jag är klar med mitt pluggande.förlåt för jag inte har några bilder från mina dagar 
men det ska fixas så jag kan ta lite kort och lägga upp så alla vet om det så kommer
det snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0