nattbloggning

nu är jag hemma och har lagt mig in min sköna säng,
har haft en mycket trevlig kväll vill jag säga.skrattat,
haft en underbar kväll men fina vänner och träffa nytt
sköönt folk,precis vad jag behöva,har behövt en sån
här kväll länge.där jag kan glömma allt som gör ont
alla idioter som funnits i mitt liv,bara släppa allt helt
enkelt.så det gjorde jag kväll och fick en helt awesome
kväll enligt mig,har inte haft så här kul på riktig länge,
nu ska jag snart krypa till kojs och sova lite.imån blir
det träffa sandra och fönstershoppa(insåg idag att jag
har 100 kr kvar)och kanske ta en fika och sen får jag
se om det blir något på kvällen.men ni får har en härlig
natt.det ska jag ha.internett är efter blivet så jag kan inte
lägga upp någon bild inte ens min lilla antonia grej.
mycket sorligt tycke jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0