insåg just

att jag har en jävlar massa engord,text och kunna
översätta tills på fredag&hur ska jag kunna klara de?
jag som är så värdelös på sånt.sitter iaf nu och pluggar
har gjort klart tyskan&historian ska börja på eng nu
sen blir det matta,ska hinna träna innan jag ska iväg
ikväll.men det tror jag att jag hinner med.känner mig
otroligt duktig som sitter och gör alla mina läxor.det är
väldrigt skönt att ha de gjort så slipper man det sen.
men nu ska jag ta och fortsätta så jag bli klar i år!


Kommentarer
Postat av: Nikolailinda

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-02-04 @ 11:21:50
URL: http://nikolailinda.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0