i'm back!

sådär jag nu är jag hemma från gymmet.det var sjukt behövligt
och även fett jobbigt,känner att träningsverken är på g och det är
bara gött,är det bara jag som tycker det är skönt med träningsverk?
kanske inte det bästa som finns det kan jag inte påstå men det är
jävligt gött,man vet liksom att man har tränat.okej det lät dumt
som om man inte visste det innan men ah ni fattar.friskistanten
på gymmet sårade mig djupt idag med,hon trodde inte jag var 16.
kommer vara lite gråtig resten av dagen.men nu ska jag hoppa
eller snarare gå in i duschen och sen stoppa något i magen(Y)

togs för ungefär ett halv år sen ojjjjj


Kommentarer
Postat av: sandra

sötnos vart har du köpt denna schnögga jacka? :D

2010-09-08 @ 17:28:42
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0