Hiss/Diss




* Vännerna; Det finns inget bättre än vänner som ställer upp när
man verkligen behöver dom,tur för mig att jag BARA har såna fina
vänner som är där när man har det svårt eller när man bara behöver
prata.

* Idol; finns inte mycket att säga om det bara att det är alltid
är lika underhållande




* Frysa; sitter och typ dör av köld,nej men jag är sån person
som kan frysa vad jag än har på mig&jag vet inte varför.men
det är iaf bland der värsta jag vet,så det ger jag feting dissen
till asså!

*tyska; behöver jag verkligen säga mer,alla som har tyska förstår
vad jag menar,hade det inte varit så att det ger jätte mycket poäng
så hade jag aldrig valt att ha tyska i 3 år till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0