hemma

så nu är jag hemma efter en trevlig pratstund
med lilla sandra,efter fikat så gick jag en sväng
på stan,blir lite smått ledsen för jag vill köpa allt
men det går ju inte riktigt nu för jag har ju inte
några pengar.jag har ju lite men det behöver jag
till annat så idag fick det bli fönstershoppning.inte
lika kul men det funkar.en grej som jag har tänkt
på är varför har iphone så jävla dåliga hörlurar.
dom är ju helt totalt värdelösa,dom sitte inte bra
i örat.det är sämst ljud så då måste man höja och
när man göra det så hör ju hela omvärlden vad man
lyssnar på & jag vet själv att det uppskattas inte alltid
lika mycket,så nu när dom har gjort en sån jävla bra
mobil kan dom inte göra sina hörlurar sneppet bättre.
ska införskaffa mig ett par nya och slänga dom gamla
i sjön!ska sätta mig och ränka lite matte tror jag sen ta
en långpromenad runt munksjön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0