handyman

känner mig som en riktig handyman(jag kanske mer är en
handywomen)fick ett sånt jävla ryck typ kl halv 10.tänkte
fan nu ska jag sy något.fick de rycket från dollyblond,för
hon är liksom coool,så nu har jag suttit och sytt om en
linne,det var typ sånt där som sitter åt som fan i halsen
gillar inte sånt!men köpte det för att det var fint typ haha
så smart men iaf tänkte ah jag kommer ju aldrig använda
de så som det är nu.så varför inte försöka sy om de lite.
så det har jag gjort och jag tänkte fråga,
tycker ni det blev nice eller?är faktsikt nöjd själv.

före                                                                                       efter
vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket slags ryck fick du ? vet att du lider av en viss sjukdom. damp. kan få vissa ryckningar av de har jag märkt.

2010-09-12 @ 00:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0