duktiga antonia

känner mig så duktig just nu,kom från hem joggingrunda
nyss.FY FAN va jobbigt.jag hatar egentligen att jogga men
jag tänkte vafan varför inte&gött var det!ska bli riktigt
tränad och smal har jag bestämt så nu har jag  börjat!
min kära fader är så snäll så idag åkte vi och köpte varsit
gym&pass kort till mig och min syster,så nu jävlar ska familjen
bränna fett!ska snart sätta mig med en kopp citronvatten och sen
kolla på idol,skulle skriva mitt cv idag men har inte hunnit det
får väl göra det imån efter gymmet eller något.imån kväll blir
det finaste brudarna!men ska börja med engelskan nu så återkommer
jag nog lite senare.

fint kort va? det är jag på framsidan,tänkte gud vilken fin bild på mig.
hel nöjd alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0