svar till mongo

HALLAJA om Gissa vad jag ska göra idag?:
menar du att du ska sitta hemma på en lördag och plugga?



svar; ja fia jag sitter inne och pluggar just nu,du vet
där jag går så får man läxar,du kanske inte vet vad
en läxa är men asså det är något man ska göra för
att få bra betyg dessutom har jag prov det kanske du
inte heller vet vad det är men det är liksom något som
visar vad man har lärt sig,men efter som du går där du
går vet du ju inte vad läxor/prov är men nu hoppas
jag att det har klarnat lite för dig fia :D


Kommentarer
Postat av: sandra

HEJJA MIN ANTONIA!! Credd till dig som "pluggar" en lördag. Äntligen lite karaktär i någon utav oss ;) Fast ja läste också lite igårkväll i min skolbok! =)

2010-10-17 @ 21:08:39
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0