nu ska jag ta tag i det här

kommer ni ihåg det jag skrev som jag skulle göra?
har jag gjort det? nej absolut inte,så jävla lat!men
ska lägga till lite grejer som jag verkligen ska göra.
*fullfölja denna lista tycker jag att vi börjar med
* få bra betyg(kan ju vara ganska bra att ha känner jag)
* Träna minst två gången i veckan!
* fixa i mitt rum.känner för en förändring så det tänkte jag
att det skulle väl jag kunna fixa.
*beställa klipptid!!!!!!!!!!!!!!!!
galet viktigt därför alla utropstecken.
* skriva klart mitt cv( nu har det ju fan gått 3 veckor sen jag
började på det)
*skaffa mig ett jävla jobb så jag kan få lite pengar!
(men det kommer jag inte få om jag inte sätter i gång
och skriver klart cvjääävlet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0