höstmiddag

Tjingchong!
har varit på höstmiddag hela dagen typ hos min
kära lilla farmor så jag kunde inte blogga.är riktigt
proppmätt kan knappt röra mig så behöver nog inte
äta mer på hela veckan så att säga.hade tänkt mig att
jag skulle gå av mig allt jag ätit nu när kom hem men
väderet krossa dom planerna jävligt hårt,känner ju inte
för att duscha innan jag äns gått klart så jag avstår det
och tar det i mån ist.ska göra inpackning och ansiksmask
och lägga mig i varmt bad och lyssna på musik,känner att
den aktiviteten passar bättre ihoåp med vädert.så jag hör
av mig lite senare när jag är färdig,och förlåt för det tråkiga
uppdateringen ihelgen men ni förstår man bli så ledsen av
att vara i stugan så det går inte skriva om något kul.

outfit för höstmiddag.nu ska jag bada!

Kommentarer
Postat av: Michaela

synd att du inte tog långklänning lill-tönt!

men fin var du ändå, det kan jag lova♥

2010-10-24 @ 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0