checkar av min lista


* Måste beställa tid för att klippa&färga hårt!
vet fortfarande inte om jag ska färga mitt hår
så mörkt men 80% på att jag ska det.så vi får
se.men ska iaf beställa tid nu i veckan.
CHECK!

* Plugga.
tyvär så måste jag plugga.har engelska prov 
på fredag och sen samhällsprov och tyskaglosor
till nästa veckan.men ska kämpa det sista nu för 
snart är det LOV!

*Träna

* cv
jaja,jag vet jag säger att jag ska göra det men 
jag gör det aldrig haha,men kommer ändå inte 
har något att göra i helgen för att jag ska ju till 
stugan så då kan jag endå göra det!
nu är det bara lite kvar,har dock plugga och tränat hela veckan
men sak samma!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0