3 sanningar

1.jag har blivit värdelös på att laga mat.
innan var jag ändå helt okej.men misslyckades
senast idag med nudlar.

2.jag hatar att vara själv hemma,jag är en
social människa och vill gärna ha folk omkring
mig hela tiden om jag fick.
så jag drar den slutsatsen att jag skulle aldrig
klara att bo själv.kan ju inte laga mat och hatar
att vara själv så då svälter jag ju ihjäl ensam.

3.jag pratar hela tiden typ.innan jag lärt känna en
person kan jag vara blyg men ju längre tiden gå
ju mer pratar jag,kan vara svårt att få tyst på mig.
det är ju bara att fråga mina vänner.hah dock tror
jag dom tycker om mig endå.




Kommentarer
Postat av: emma

''jag pratar hela tiden typ''

hahahhah <3

2010-10-09 @ 12:07:54
URL: http://emmababyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0